:
Підсумкова контрольна робота з української мови в 3-х класах - Для учнів - Каталог файлів - Житомирський міський колегіум

kolegium

Ви увійшли як: Гість
Група: Гости
Ваш IP адрес: 54.221.145.122
Сьогодні: Субота, 23.08.2014
Адреса: Україна, 10002, м. Житомир, вул. Мануїльського, 18
Телефон. 0(412) 37-30-35, факс 43-14-19, E-mail Zt.kolegium@gmail.com
Карта сайту Зворотній зв'язок Головна
Открыть-Закрыть блок

Міні-чат

200

Авторизация


Гость

Ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Нашe опитування

Як оцінювати Конкурс патріотичної пісні?


Лічильники


Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0



АвторАвтор: Nadiya | ДатаДата: 23.08.2014, 08:30 |

Готуємося до підсумкової контрольної

Підсумкова контрольна робота з української мови (мовна тема) в 3-х класах
за 2010-2011 н.р.


I варіант

1. Визнач тип речення: Як гарно у весняному лісі!
а) розповідне, неокличне;
б) розповідне, окличне;
в) спонукальне, окличне.

2. Знайди словосполучення, у якому слово золотий вжите у переносному значенні:
а) золоті руки;
б) золота обручка;
в) золотий годинник.

3. Визнач групу спільнокореневих слів:
а) маленький, малюк, малюнок;
б) море, моряк, морський;
в) малина, мальовничий, маляр.

4. Познач групу слів, які є дієсловами:
а) читач, співак, учень;
б) блищить, писати, малює;
в) молодий, розумний, вишневий.

5. Запиши подані словосполучення у множині:
Вірний друг -
українська пісня -
цікава книга - холодний вітер -

6. До поданих слів добери перевірні слова. Встав пропущені букви
Ст…мніло -
л…сточок -
кн…жковий -
ш…поче -

7. Склади і запиши речення із поданих слів. Підкресли в ньому головні і другорядні члени речення.
Щебечуть, в, птахи, весело, саду.

8. Із слів у дужках добери синоніми, які найбільше підходять за змістом. Запиши текст.
(Завітала, прийшла, настала) весна. (Встала, ожила, пробудилась) від зимового сну природа. (Пече, гріє, світить) лагідне весняне сонечко. (Щебечуть, каркають, тьохкають) пташки.

ІІ варіант

1. Визнач тип речення: Діти, бережіть пам'ять про свій рід!
а) спонукальне, неокличне;
б) спонукальне, окличне;
в) розповідне, окличне.

2. Знайди словосполучення, у якому слово срібний вжите в переносному значенні:
а) срібний голос;
б) срібна ложка;
в) срібний браслет.

3. Визнач групу спільнокореневих слів:
а) сіль, солонка, сільський;
б) спів, співаночка, співати;
в) хвилина, хвиля, хвилюватися.

4. Познач групу слів, які є іменниками:
а) теплий, яскравий, розумний;
б) читання, читач, розум;
в) читати, бігає, розквітають.

5. До кожного іменника добери 2-3 дієслова:
Листя (що робить?) ..., ..., ... .
Птахи (що роблять?)............
Сонечко (що робить?) ..., ..., ... .

6. До поданих слів добери перевірні слова. Встав пропущені букви
В…снянка -
в...шневий -
л...генький -
д...рев'яний -

7. Склади і запиши речення із поданих слів. Підкресли в ньому головні і другорядні члени речення.
річки, Сергійко, на, відпочивав, березі.

8. Виділені слова заміни антонімами. Запиши змінений текст.
Важкі чорні хмари пливли по небу. Сердитий вітер гойдав віти дерев. Листя сумно тріпотіло від вітру.



[ Отримати код посилання на новину ]
Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Всього коментарів: 1
Коментар № 1
Имя: Nadiya Polivoda

0   Спам
Сообщениe № 1 Написал: Nadiya Polivoda (04.04.2012)

(Nadiya) | 04.04.2012 | Середа|04:23
happy

 -------------- Коментар --------------
  Цитувати  

Додавання коментарiя

Ваше Ім'я:*
Ваш E-Mail:*
Код *: